Dragoș DADO ne-a explicat, în interviul acordat pentru DCNewsTV, ce înseamnă să fii viral și când trebuie să te consideri un om relevant în online.
„Din punctul meu de vedere sunt niște etape, trei etape. Prima oară faci niște vizualizări, asta înseamnă că ai fost vizualizat. Dacă faci vizualizări continue, ești un om cunoscut, iar dacă vizualizările continue, sunt extraordinar de mari și ești un om foarte cunoscut, datorită acestor vizualizări, devii un om popular, iar atunci poți considera, ok, am făcut ceva, oamenii vorbesc despre mine.
Ești invitat peste tot, oamenii te caută să facă content cu tine. Ești, cum se spune în prezent, relevant. Cu toate că am văzut că se folosește „relevant” mai nou și că nu există relevanță, dar asta mi-aș dori să învețe toți cei care se apucă de așa ceva sau cei care fac în prezent să fie conștienți de faptul că ai făcut 1 milion nu înseamnă viral. Viral înseamnă ceva ce-i pe buzele tuturor.
Noi am avut la un moment dat două personaje care au fost pură strategie. Au fost făcute doar pentru a crea un mare boom, ca să spunem așa. Și așa s-a întâmplat. Oamenii atunci nu au vrut să creadă ce spuneam eu și anume că le-am creat și deja se apropie finalul lor și o să le oprim și atunci peste tot se striga după noi, prin magazine.
Oamenii și-au făcut conturi cu numele Iubu și Iuba și așa mai departe, a fost un moment viral pe care, sincer să spun, n-ar trebui să-l căutăm, să avem momentul de viral. Mi se pare că ar trebui să căutăm să avem momentul nostru de popularitate. Să ai mereu o părere ok, oamenii să o asculte, să rezoneze, să o critice într-un mod constructiv. Ce ar trebui să fac eu? Care am în momentul de față peste 300 de clipuri de peste 1 milion, asta nu înseamnă că am fost viral de peste 300 de ori, sub nicio formă”, a explicat Dragoș DADO.