ARO a produs aproape 400.000 de vehicule în fabrica de la Câmpulung Muscel, în județul Argeș, majoritatea producției din perioada comunistă fiind exportată. Brandul s-a stins odată cu trecerea anilor, iar în locul fabricii argeșene a apărut un parc industrial privat.
Candidat la Consiliul Județean Argeș, Radu Perianu a explicat la DC News TV ce se petrece în zona în care cândva se făceau autoturisme ARO și de ce este un subiect sensibil pentru administrația locală.
Ce se află acum în locul fabricii ARO
„În locul fabricii ARO ce se află acum?”, a întrebat jurnalistul Bogdan Chirieac.
„În locul fabricii ARO este un parc industrial privat, dar care nu se ridică la nivelul parcurilor industriale așa cum le înțeleg eu. Mai are și o mică problemuță, anume că pe teritoriul acesteia se află un depozit de deșeuri chimice, moștenite, împrospătate și așa mai departe, care încă nu a fost rezolvată, deși rezolvarea problemei exista ca obligație în momentul privatizării.
Este o întreagă poveste care s-a terminat și cu condamnări, dar care în momentul de față e nerezolvată”, a explicat Perianu.
Performanțe sub așteptări
„Nu știu dacă are clienți, nu cunosc, dar nu s-a afirmat pe plan economic în județul Argeș ca și destinație în care să te duci să-ți deschizi o afacere. O fi, nu cunosc, dar nu de natura altora pe care le dăm ca exemplu din alte județe. Nu a performat la nivelul la care mi-aș fi dorit să performeze”, a conchis candidatul la CJ Argeș.
Fabrica a fost vândută în anul 2003 unei companii americane, iar prețul de vânzare a fost de 180.000 de dolari.