În dezbaterea de joi seară de la Euronews România, George Simion și Nicușor Dan au avut o dispută.
Disputa dintre George Simion și Nicușor Dan pe tema programului de locuințe a luat un ton ironic, după ce cei doi candidați s-au contrat pe subiectul acuzațiilor de marketing electoral și al speranțelor false oferite românilor.
George Simion a fost întrebat cum va fi materializat planul său referitor la casele de 35.000 de euro din jurul orașelor, precum și cel cu casele din sate vândute la un leu.
„(…) Reducerea cheltuielilor bugetare pe care au încercat unele televiziuni mituite să o răstălmăcească, deși cu două-trei luni înainte, prietenii celor din stânga mea susțineau aceste reforme, reprezintă o formă de manipulare și de inducere a fricii în rândul populației prin astfel de tentative de manipulare”, a răspuns George Simion.
„Până la urmă a fost sau nu un plan de marketing, acesta cu 35.000 de euro?”, a întrebat râzând Nicușor Dan.
„La fel cum și mersul dumneavoastră la coafor sau unde ați fost pentru a vă tunde, a fost un plan de marketing. Sigur că încercăm să transmitem această idee, faptul că a fost un plan de marketing nu înseamnă că a fost cum ați dezinformat dumneavoastră, că acest program nu trebuie implementat. Acest program din punct de vedere al dezvoltării urbanistice este vital pentru viitorul României, ca românii să nu mai plece peste hotare și să aibă o locuință la preț accesibil.”, a răspuns George Simion.
„Diferența este că atunci când eu mă duc la coafor, nu stau zeci de mii de oameni la coadă și că nu dau speranțe false”, a încheiat Nicușor Dan.