Berea fără alcool se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare în Germania, în întreaga ţară fiind produsă o cantitate mai mult decât dublă comparativ cu cea din urmă cu 20 de ani, a declarat marţi Asociaţia Berarilor Germani, transmite agenţia DPA.

Fabricile de bere germane au produs aproximativ 700 de milioane de litri de bere fără alcool în 2024, a declarat asociaţia înaintea Zilei berii germane, marcată la 23 aprilie.

Berile fără alcool reprezintă aproximativ 9% din piaţa germană a berii, la nivel naţional existând peste 800 de mărci.

Cele mai populare tipuri de bere din Germania sunt Pilsner, cu 48% din piaţă, comparativ cu berile mai uşoare – cunoscute sub numele Helles – cu 11% din piaţă.

Asociaţia se aşteaptă ca berile fără alcool să continue să câştige popularitate.

„Forţa inovatoare a fabricilor de bere joacă un rol decisiv în această creştere”, a declarat preşedintele grupului, Christian Weber.

Noua tehnologie de fabricare a berii a îmbunătăţit în ultimii ani gustul şi calitatea berii fără alcool, a precizat Weber.

În timp ce vânzările de bere cu alcool încă le depăşesc considerabil pe cele de bere fără alcool, acestea din urmă s-ar putea dovedi din ce în ce mai importante în contextul în care consumatorii se îndepărtează de băuturile alcoolice.

Aproximativ 6,8 miliarde de litri de bere au fost vânduţi în Germania în 2024, cel cel mai scăzut nivel după anul 1993.