Ştiai care este semnul de circulaţie care ar trebui să fie prezent pe toate şoselele din România?

„Am mai vorbit despre ăsta. Înseamnă „tunel” (n.r. râde). Înseamnă „zonă periculoasă”. E un indicator relativ nou, dar totuşi veche. De fapt, este punct negru. Punct negru pe harta drumarilor înseamnă zonă cu multe accidente. Ăsta ar trebui să fie permanent peste tot. Ori îl anulăm şi se subînţelege, ori îl punem din 50 în 50 de metri. Practic, peste tot e.

Sunt anumite porţiuni de drum unde ar trebui să fie peste tot.

Punct negru nu înseamnă neapărat intersecţie. Poate însemna zonă de viraje, zonă unde vizibilitatea e scăzută, unde se petrec mai multe accidente. Sunt nişte criterii, dacă într-o anumită zonă au fost mai multe accidente cu morţi, cu răniţi, atunci se vine cu acest indicator. Aşa sunt gândite. Când s-au pus acei parapeţi pe mijloc, s-au mutat nişte puncte negre în alte părţi.

S-a şi ajuns la concluzia asta, că punctul negru se mută în altă parte când încerci să protejezi o zonă. Eu de asta spun că radarele ar trebui puse pe kilometri, să îţi ia viteza medie, ca să te obişnuieşti cumva să circuli regulamentar”, a declarat Titi Aur la DC Conducem.