În urma interviului acordat DC News,  Mircea Burlacu, vicepreședintele BNS, subliniază absența unei organizații patronale în rândul transportatorilor. În lipsa unei coordonări și a unei voci puternice care să asume aceste mișcări sociale, discuțiile rămân suspendate într-un vid de incertitudine, lăsând întrebarea: cine și cum ar trebui să preia conducerea acestor manifestații?

“Bun, eu am aici multe documente. Ăsta este manifestul transportatorilor români, unde se solicită în regim de urgență, pe trei pagini, de fapt, două pagini și un pic. Se solicită niște lucruri. La fel, asta erau primele documente, ăsta este manifestul fermierilor. La fel, pe două pagini, se solicită niște lucruri, semnează poporul român. Ok, eu n-am semnat. Asta e forma după care, când credeam că s-au epuizat lucrurile, a apărut un document cumulativ de șapte pagini, cu 76 de cerințe. Asta îmi arată mie că cineva adaugă tot timpul. Cum, cum vi se par lucrurile astea?” a întrebat Răzvan Dumitrescu.

“Păi, un lucru este cert, dl. Dumitrescu marea problemă care naște discuții este faptul că nimeni nu-și asumă protestele astea. Nu există organizator, nu există reprezentare, deși în rândul transportatorilor există o organizație patronală a transportatorilor care putea să își asume un astfel de protest, putea să facă un curicul de revendicări. În ceea ce privește agricultorii, acolo sunt doar ONG-uri, doar asociații și câteva fundații. Nu există organizații patronale.” a răspuns Mircea Burlacu.