Ionuț Polexe, Value Proposition Director la PPC Energie, spune că avantajul principal al ofertelor PPC îl reprezintă pachetele „all inclusive”, instalare, transport, garanție extinsă și plată ușoară pe factura de energie.
"Mereu stăm şi ne gândim de ce ne-ar alege pe noi şi nu pe altcineva.
Sunt câteva motive principale, aşa cum le vedem noi. Mi-ar plăcea să aud şi părerea vizitatorilor site-ului sau părerea celor care ne urmăresc în comentarii. Este o sursă bună de inspiraţie pentru noi şi le mulţumim pentru acest lucru.
Revenind la întrebarea ta, ca să îţi răspund concret, primul lucru este cel legat de încredere. Noi vă garantăm că preţurile pe care le vedeţi nu sunt preţuri ascunse, nu există în spate alte 10, 12, 15 reguli ascunse despre care nu comunicăm. Facem întotdeauna ca în jurul unui produs să creăm o experienţă, astfel încât, exact cum îţi spuneam, să nu-ţi mai baţi capul dacă găseşti pe cineva care să-ţi transporte aerul.
Dar oare cât trebuie să mai plăteşti în plus pentru aer? După care, odată ce te-ai trezit cu el în mijlocul casei, stai şi te întrebi: oare am un vecin priceput să monteze şi mie aerul condiţionat sau centrala? Oare firma cu care am lucrat este de încredere, astfel încât să fiu sigur că manopera pe care o execută acolo este una calitativă, este una corectă?
Noi oferim toate aceste lucruri fără bătăi de cap. Vorbim de o lejeritate pe care o oferim clientului. Vorbim de siguranţa faptului că vom livra ceea ce am promis. Pot să îţi spun că în această vară, de exemplu, am instalat aerurile condiţionate în medie în 3 zile, în lunile de vârf. De asemenea, noi ne evaluăm partenerii care fac instalări şi le alocăm contracte, lucrări, în funcţie de notele primite de la clienţi, pentru că vrem să avem această grijă constantă faţă de client.
În al treilea rând, este foarte facil să cumperi de la noi, pentru că fie poţi să o faci online, dacă eşti un client digitalizat, şi procesul este foarte simplu. Dacă mă gândesc la o bunică, are la dispoziţie 80 de magazine în toată ţara. Are acolo posibilitatea de a vorbi cu colegii noştri care sunt foarte amabili şi, odată ce a plecat din magazin şi a semnat contractul, nu mai are altă bătaie de cap.
Deci facilitatea aceasta, modul uşor de a ne contacta. Apoi nu mai trebuie să îţi faci griji cu plăţile. Nu mai trebuie să ai un carneţel sau un reminder pe telefon: trebuie să mă duc pe site-ul X să plătesc rata la frigider, pe site-ul Y la aer condiţionat. Le ai pe toate într-un loc, a venit o singură factură cu o singură plată, ai rezolvat toate aceste lucruri.
Şi evident, ne uităm şi la eficienţa energetică. Avem grijă să aducem electrocasnice eficiente energetic pentru că energia este un bun de care trebuie să avem grijă. Şi atunci, prin intermediul acestor oferte şi acestor aparate eficiente energetic şi inteligente, reuşim să facem acest lucru", a explicat Ionuț Polexe, Value Proposition Director, PPC Energie.