Vrei să începi o afacere pe internet şi nu ştii de unde să începi? Îţi doreşti să câştigi bani uşor, rapid, fără prea mari eforturi? Iată ce spune Adriana Radu, fondator Business UPcelerator, Online Business Hub, despre aceste lucruri. 

„Dacă se poate, toţi vor să facă bani cu pastila magică. În toate reclamele de la TV vedem asta, dacă te doare ceva, iei o pastilă. Dar nu există pastilă magică în business. Pastila magică pe care o aşteaptă toată lumea este să facă bani. Să aibă clienţi şi să facă bani. Vedem foarte multe reclame, mai ales pe reţelele sociale, în acest sens, cu oameni care spun că îţi arată cum să faci în trei zile nu ştiu câte zeci de mii de clienţi. Cred că în spate e de fapt altceva. Este dorinţa fiecăruia de a se afirma. Era acea zicală a lui Andy Warhol, că fiecare va avea 15 minute de celebritate în secolul XXI. Şi atunci, pentru foarte multă lume a avea un business online înseamnă „să fiu şi eu acolo”. Dar fără să se gândească la rezultate. 

Toată lumea se întreabă ce să posteze. Dar nu e vorba despre asta. Ci despre a pune nişte baze concrete. Unde vrei să ajungi? Asta e prima întrebare. Problema pe care o văd eu cu această cursă, de a deveni viral, este că te aduce în burnout. Devii copleşit. Important e să fii acolo, nu te gândeşti dacă ţi se potriveşte. Eu îi întreb pe aceşti oameni cine a băgat cardul, care a conversia concretă. Câţi oameni au cumpărat produsul tău? Ce a ieşit? 

Până la urmă, rolul unei companii este să producă venituri şi profit. Doar că, din păcate, suntem luaţi aşa, în vârtejul faimei, şi ne imaginăm că faimă=clienţi: Sunt tot felul de cursuri pentru a deveni influencer, viral. Eu nu sunt virală, dar asta nu înseamnă că businessul meu nu creşte constant. Pentru că ştiu unde vreau să ajung”, a declarat Adriana Radu la Mi-Th Influencer. 

Youtube video image