Robert Bulimej, fost concurent la „Stand-up Revolution” și comediant pe internet, a fost invitat recent la emisiunea „Oracolul Vedetelor”, unde a dezvăluit secrete inedite despre cariera sa de creator de conținut.
Emisiunea a fost găzduită de Dana Mihai și Alexandra Curtache, care au discutat cu Robert despre experiențele sale din televiziune și mediul online.
Debutul la Stand-up Revolution
Robert Bulimej a povestit că drumul său către „Stand-up Revolution” a fost unul plin de emoții și incertitudini.
„Mi-am făcut curaj cu greu să ajung la Stand-up Revolution. Ei m-au invitat. Atunci nu eram așa cunoscut, cred că aveam undeva la 8.000 de urmăritori pe TikTok și tot mi-au propus acest lucru, văzându-mi clipurile. Inițial am ezitat, dar am zis că mie oricum îmi place conceptul de stand up, tot timpul am urmărit, cred că de când a apărut conceptul de stand up de acum mai bine de 15 ani. Și am zis hai să încerc, să vedem dacă reușesc. Deși mulți au zis că li s-a părut așa mai ciudat, cum să faci stand-up pentru prima oară și să faci și la televizor, dar eu zic că a fost ok pentru cât am performat.”, a povestit Robert.
Emoțiile de la prima apariție TV
Alexandra Curtache l-a întrebat despre emoțiile resimțite pe scenă, în special când a primit primul vot negativ din partea juraților.
„Emoțiile au fost în mod curios cumva invers, pentru că emoțiile au fost până să se ridice monitoarele. În funcție de voturi se ridicau acele monitoare, iar emoțiile au fost până i-am văzut pe jurați. Eu am crezut că o să am emoții după ce o să-i văd pe jurați, dar a fost exact invers. Am avut emoții până să-i văd și odată ce s-a ridicat acel monitor nu au mai contat voturile neapărat. Monitoarele s-au ridicat cumva cu tot emoții și parcă am fost mai cursiv după, urma și o parte de material care avea mai multă autoironie pe care o stăpânesc mai bine. Și atunci a mers mult mai ușor. Votul roșu nu m-a influențat așa de mult pentru că fiind în acel val de emoții nu mi-am dat eu seama că e roșu, că e verde, nu prea a contat în acel moment. ”, a mai adăugat Robert.
„Aparițiile la televizor nu au adus mari schimbări”
Odată ce experiența sa la „Stand-up Revolution” s-a încehiat, Robert a constatat că impactul asupra popularității sale nu a fost cel așteptat.
„Aparițiile la televizor nu au adus mari schimbări, pot spune mai deloc. În ceea ce privește popularitatea e mai mult datorită internetului. Partea de Instagram tot timpul e mai bună. După ce am apărut la tv la Stand-up Revolution, experiența mi-a adus doar doi urmăritori pe Instagram. Mie îmi aduc urmăritori mai mult colaborările, de exemplu când am o colaborare cu Georgiana Năstase și îmi dă tag, atunci sigur îmi vin 5-10 oameni sau poate și mai mulți. Așa am apărut la televizor de două ori, dar nu prea.”, mărturisește Robert Bulimej.
Influența online-ului asupra succesului său
Întrebat de Dana Mihai, dacă lipsa activității din online afectează succesul său, Robert a explicat că în lumea digitală, popularitatea nu depinde neapărat de câte apariții ai, ci de conținutul autentic și de colaborările strategice în mediul online.
„Lipsa în online se simte și nu prea se simte. Se simte atunci când vin cu un clip nou și nu e destul de bun. Dacă acel clip e destul de bun, el se va duce la fel de bine. Am un clip pe care l-am pus după o perioadă de șase luni pe Facebook, de exemplu și a făcut în mai puțin de o zi aproape 900.000 de vizualizări. Dacă clipul a fost bun, nu a avut nicio problemă în a ajunge peste tot. Deci nu contează neapărat treaba asta.”, spune acesta.
Pe lângă succesul său din mediul online, Robert Bulimej are și alte planuri pentru viitor. El și-a exprimat dorința de a explora mai multe colaborări și de a-și dezvolta stilul unic de comedie.
Află mai multe în emisiune.