Psihoterapeutul Cătălin Durlă aduce în atenție provocarea parentală a satisfacerii constantelor cereri ale copiilor, subliniind că, dincolo de aparentele dorințe materiale, aceștia exprimă, de fapt, nevoi emoționale și de conexiune. Cu o abordare analitică, psihoterapeutul dezvăluie că actul de a-i oferi copilului “mai mult” poate ascunde nevoile nesatisfăcute ale părinților, aducând în discuție subtilele complexități ale educației moderne.

“Și cum să educăm copilul care pare că nu se mai satură niciodată, care mereu vrea mai mult și mai mult de la noi?” a întrebat Loredana Iriciuc.

“Sigur că acest mai mult și mai mult și mai mult, mereu mă gândesc atunci când vine un copil care cere mai mult, mai mult și mai mult, mă întreb de fapt ce cere, ce cere de fapt? Da, o să zici ciocolățica sau legoul sau… dar de fapt, e altceva. Îți cer mai multă atenție, cer mai multă, nu știu iubire, cer mai multă disponibilitate pentru mine, știi și prin ați cere, te trag așa de mânecă, tati, mami, vreau și eu… și știe că na, părintele, uite îl fac fericit, îi dau să-și pună pe Steam, nu știu câți bani să-și facă ce joc, sau îi dau nu știu ceva, sau îl trimit la McDonalds, sau nu știu chestii sau uite, copiii mici, îi umplem de jucării, dar alea-s nevoile noastre nesatisfăcute și încercăm să le satisfacem prin pseudo nevoile copiilor noștri.” a explicat Cătălin Durlă.