Într-o declarație oferită la Mi-Th Influencer, Olimpiu Galani a explicat cum, în 2020, industria frumuseții a trecut printr-o transformare majoră, prin înființarea a două organizații patronale: PADIR, dedicată micilor antreprenori, și ROBEAUTY, care reprezintă marile saloane și lanțurile din domeniu.

„În 2020 s-a produs o coagulare la nivelul celor mai reprezentativi actori din industria frumuseții. S-au fondat două organizații patronale: Organizația PADIR, care este patronatul antreprenorilor din industria frumuseții, fondată de Corina, care este și președinte. Ea a creat această organizație pentru a oferi voce micilor antreprenori din domeniu. Pe de altă parte, există organizația ROBEAUTY, o organizație patronală fondată de marile saloane, în special lanțuri de saloane, adică companii medii sau mari din industria frumuseții.

Nu există o competiție între cele două organizații, ci o colaborare. Eu m-am implicat în ambele organizații.

Fiecare organizație are probleme specifice pe care business-ul le cere a fi rezolvate. În ceea ce privește industria, unele dintre cele mai importante aspecte țin, de exemplu, de modul în care se aplică legislația de la județ la județ – în special legislația privind autorizarea și funcționarea. Alte probleme vizează relația dintre un PFA și un SRL.

În cazul marilor companii din industria frumuseții, lucrurile sunt mult mai complexe. În primul rând, aceste companii sunt plătitoare de TVA. În al doilea rând, costurile pentru spațiile pe care le închiriază sunt mult mai mari, iar flexibilitatea este mult mai redusă. Este o diferență semnificativă între relocarea unui self-employed și cea a unei companii mari, unde costurile și obligațiile sunt considerabil mai mari.”,  a explicat Olimpiu Galani, la Mi-Th influencer.