Invitat la Interviurile DCNews, moderate de jurnalistul Val Vâlcu, publicitarul Bogdan Naumovici a vorbit despre sumele necesare pentru realizarea unei reclame sau a unui film.

El a povestit din proprie experiență despre câți bani e nevoie pentru a realiza un spot publicitar, dând, de asemenea, câteva exemple.

„O zi de filmare normală costă cam 35.000 euro. De aici începi să socotești câte zile s-a filmat la filmul ăsta, 21, 25, 30 de zile, înmulțit cu asta, vezi cât costă filmul sau o reclamă.

Eu am făcut (reclame) și cu 20.000, am făcut și cu 120.000 de euro. Cea mai scumpă pe care am făcut-o este când am lansat First Bank în România și am făcut cu Hamilton și cu George Washington și cu costume. Ar trebui să pară că e făcută în America. A costat nu cât în America, cu un zero mai puțin decât în America, dar tot a costat 100 și ceva de mii, numai producția, cu cai, cu câmpuri, un sfert de film de-al meu.

Acum, în curând, iese din cinematografe „Căsătoria”, filmul lui Bendeac, și în promovarea filmului Bendeac zice că filmul a costat 2 milioane de euro, fără promovare.

Al meu e un film relativ ieftin, nu e ieftin. Jumătate de milion de euro nu-i ieftin, în România nu sunt puțini bani, dar printre filme nu e un film scump” spune Bogdan Naumovici.

„Ca să se acopere costurile câți spectatori ar trebui să adune în sală?”, întreabă Val Vâlcu.

„Biletele vândute la cinema sunt foarte importante, pentru că pe alea le ia și Netflix în considerare când îți oferă un deal ca să-l cumpere. Deci e al naibii de important să faci bine în cinema. Nu știu să spun de la cât încolo ar trebui să ne scoatem banii, probabil de pe la 150.000, 200.000 de spectatori. Dar eu n-am o sumă mare”.