Conducerea eMAG, Irina Pencea, general manager România, și Tudor Manea, Grup CEO eMAG, anunță startul Black Friday 2024. Evenimentul va avea loc anul acesta vineri, 8 noiembrie.  

Ce cumpără românii de Black Friday de la eMAG? 

De Black Friday la eMAG, preferințele românilor par să fie destul de constante, dar cu câteva surprize interesante. Pe lângă televizoare, electrocasnice, telefoane și haine, în top au apărut și produse noi, precum cosmeticele și decorațiunile pentru casă, care au crescut semnificativ în popularitate, semn că interesele cumpărătorilor sunt din ce în ce mai diverse. 

„Ce vor să cumpere oamenii rămâne, să spunem, oarecum neschimbat. Ei vor să cumpere, pe primul loc, televizoare, electrocasnice mici, haine, telefoane mobile și mașini de spălat. 

Însă, ce este surprinzător anul acesta: cosmeticele au crescut cu 2,5 puncte, ceea ce reprezintă o creștere de peste 10% față de ce aveau înainte. Partea de produse pentru casă, decorațiuni, crește iarăși cu 2,5 puncte procentuale. Aceste două creșteri ne arată exact această diversificare”, a spus Irina Pencea. 

Ce oferte pune la dispoziție eMAG? 

Anul acesta, compania vine cu o gamă largă de oferte de Black Friday, punând la dispoziția clienților stocuri generoase la produse foarte căutate: de la peste 100.000 de televizoare și 500.000 de electrocasnice mici, la un milion de articole fashion. 

„Anul acesta avem, bineînțeles, televizoare, multe televizoare, mai multe decât anul trecut, peste 100.000 de televizoare pe stoc, avem electrocasnice mici, mai multe iarăși decât anul trecut, 500.000, produse fashion, pentru că sunt la căutare, 1 milion de produse fashion pe stoc, 4,5 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală, cu 2,5 milioane mai mult decât anul trecut – am văzut că este o intenție de cumpărare foarte mare și am observat pe tot parcursul anului că oamenii caută asta. 

Avem, bineînțeles, smartphone-uri și gadgeturi, cu 300.000 mai multe decât anul trecut, laptopuri și echipamente IT, mașini de spălat și frigidere – 100.000, 700.000 de produse pentru casă și bricolaj, cu 200.000 mai multe decât anul trecut”, a anunțat Pencea. 

Numărul de utilizatori Genius a crescut în România 

Numărul utilizatorilor Genius în România a crescut semnificativ, ajungând la 900.000. Lansat anul acesta și în Bulgaria și Ungaria, serviciul Genius numără acum un total de 1,35 milioane de utilizatori în regiune. 

„În România, Genius a ajuns la 900.000 de utilizatori. Am lansat anul acesta Genius și în Bulgaria și Ungaria. În total, în regiune, sunt 1 milion trei sute cincizeci de mii de clienți Genius pe platforma eMAG. Numărul de produse Genius a avut și el o creștere foarte mare, de la 10 la 15 milioane în România, 11 milioane în Ungaria, 9 milioane în Bulgaria”, a precizat Tudor Manea.