După Revoluție, numărul mașinilor de pe drumurile României a crescut constant, iar infrastructura nu a putut ține pasul cu noua realitate. Astfel, ajungem ca și acum, la 35 de ani distanță, să fim puși în fața unor situații ireale când vine vorba de trafic.
Senatorul Robert Cazanciuc a vorbit într-un interviu DC News TV despre cum, în prezent, cel mai rapid mod de a ajunge de la Nord la Sud în București este fix prin centru, nu pe varianta ocolitoare. Astfel, ești pus în situația să aștepți și două ore pentru un drum de 20-25 de kilometri rutieri.
Un nou pod la Giurgiu + cale ferată = dezvoltare
„Acest pod, alături de centura de Sud a Bucureștiului, o să crească interesul de investiții pentru Giurgiu. Tot ce înseamnă posibilitatea unei autostrăzi înseamnă interes foarte mare. Fie că sunt depozite, fie că sunt fabrici, fie că se ajunge mai ușor pentru a aduce forță de muncă, cu siguranță că zona va avea o dezvoltare mult mai rapidă decât are în momentul de față.
Eu am foarte mare încredere și în calea ferată nouă care va fi inaugurată în luna mai, dar și în pod. Ambele vor contribui la dezvoltarea județului Giurgiu și la apropierea Bucureștenilor de zona Dunării care pare de multe ori misterioasă și departe”, a transmis Robert Cazanciuc.
Realitatea tristă: Bucureștiul nu poate fi ocolit eficient
„Nu, nu este departe. E adevărat că dacă vrei să mergi din Nordul Bucureștiului până la Giurgiu îți ia vreo trei ore. Am fost anul trecut în Bulgaria de sărbători, la o mănăstire, cu niște prieteni din Focșani. Ne-am dat întâlnire la Giurgiu și Waze le-a dat cel mai scurt traseu de la Focșani la Giurgiu pe la Universitate.
Vă dați seama ce nebunie? Nu ai pe unde să ocolești Bucureștiul, de aceea traficul de Sud care se va muta de anul acesta pe autostradă va schimba complet mobilitatea pe această zonă”, a adăugat senatorul PSD.