Drd. Farm. Emanuela Gheorghiță, CEO Cosmetrice, vine în platourile DC News TV, pentru a împărtăși cu publicul amator de produse beauty, ce înseamnă să pornești un brand de la zero și să simți fiecare pas făcut, indiferent de impedimentele întalnite pe drumul spre scucces.

Branding de la zero

“După ce am făcut toată această căutare și am pus brand-ul pe picioare din punctul ăsta de vedere al etichetelor, al tot ce ține de el în sine, să existe, am făcut branding-ul. Că na, eu sunt chimist, știu să-l fac. Da, există un branding, este un marketing. Am apelat, bineînțeles, la oameni care să ne ajute.” a explicat Emanuela Gheorghiță.

Viziune și originalitate

“Am făcut și eu studii și după aia am spus că trebuie să merg pe ceea ce simt, eu simt, produsul e al meu, tremură în mine, adică e parte din mine. Și atunci eu sunt femeie, mie îmi place să mă aranjez. Eu sunt singura care pot să dau o direcție din punctul ăsta de vedere al branding-ului, acestui produs.” a continuat ea.

Emanuela Gheorghiță a afirmat că vrea să transmită prin produsele sale un mesaj de încredere și autenticitate pentru femeile care folosesc aceste produse. “Nu te compara cu nimeni, fii tu!”, este îndemnul adresat tuturor femeilor.