Într-un interviu exclusiv pentru DC News, Daniel Carciug, managerul de sponsorizări al FC Rapid 1923, dezvăluie cum a reușit să transforme o situație dificilă într-o oportunitate de creștere pentru club. Astfel, prin cultivarea unei imagini pozitive asociate cu FC Rapid, au reușit să atragă investiții semnificative și să transforme clubul într-o entitate cu venituri substanțiale, orientate spre o creștere sustenabilă.

“Îmi aduc aminte că în primul sezon, eu am venit în primul sezon de liga a 2-a. Au fost două sezoane pe liga a 2-a și au fost crâncene. Da, adică încercam să am discuții cu sponsorii din trecut, ai vechii entității și lucrurile erau extrem de, nu neapărat că mă tratau nașpa, dar pur și simplu nu erau interesați. Și atunci, împreună cu colegii mei, mi-am dat seama că e nevoie să lucrăm la brand. Și noi spunem că primul nostru produs este brand-ul. Din brand derivă celelalte produse, sponsori și ticketing, merchandising ș.a.m.d. vânzare de jucători. Acum discutăm despre sursa, linia asta de produs, vânzarea de jucători la un nivel mare. Dacă ne uităm la câți bani am făcut în ultimii ani, sunt bani buni și atunci noi încercăm să cultivăm o esență a brand-ului, pe care mai apoi s-o putem monetiza în diversele surse de venit. Modul cum o facem, cum facem zona asta de sponsorship și despre ea discutăm, e pur și simplu pe baza unei asocieri pozitive cu clubul Rapid.” a explicat Daniel Carciug.