Mirela Vescan, remarcabilă make-up artist, deschide o fereastră spre culisele lumii beauty într-o discuție cu Thea Haimovitz la DC News. În ciuda unei cărți complete de make-up, Mirela Vescan amână publicarea, conturând o preocupare pentru schimbarea preferințelor ale tinerilor care, în loc să citească cărți, se orientează către platforme precum TikTok. Dialogul pune în lumină, de asemenea, un alt aspect al activității ei, frecvența postărilor, evidențiind că proiectul cu Denise Rifai este actualizat la fiecare două zile.
“Eu sunt întrebată de ce nu scrii cartea aia odată, de ce n-o public, e scrisă, am și fotografiile, dar mă gândesc cine mai citește azi o carte și nu acuz pe nimeni. Cei din generația mea nu mai au nevoie de o carte de make-up. Și atunci, dacă eu mă adresez publicului tânăr, nu mă adresez cu un canal de comunicare pe care ei nu, nu umblă. Cărțile pe care și le cumpără ei sunt cele pe care le impune școala și curentele generații lor. Că am citit cărțile pe care ei le citesc, dar pe un tiktok ajung mai repede la ei.” a transmis Mirela Vescan.
“La câte zile urci aceste filmări cu cu Denise Rifai, este unul dintre proiectele tale de bază. Odată la câte zile urcă?” a întrebat Thea Haimovitz.
“Mi-am propus la 2 zile și asta trebuie să faci și tu cu acneea. Să să postezi frecvent informații despre acnee pentru că o să vorbim în emisiunea următoare despre ritualuri de îngrijire care lipsesc cu desăvârșire și creează dezastre în situația asta.” a răspuns Mirela Vescan.